SONS DO MAR: noite de música e poesía



XOVES 6 DE DECEMBRO, ÁS 20.30 h

SONS DO MAR: noite de música e poesía

RECITAL POÉTICO – MUSICAL con Isabel Rei e Susana Sánchez

Presentación de Susana Sánchez:
Isabel Rei Samartim e Susana Sánchez Arins partilham idade, localidade de estudos e
amizade. As duas acabárom orientando a súa vida cara as actividades artísticas: se uma nunca abandonou a guitarra, a outra anda sempre com papelinhos nos bolsos.
Convidadas polos responsáveis do local, preparárom uma sessom especial para a Salasón de Cangas, uma velada em que música e poesia vam caminhar da mão.
Susana partilhará com o público textos do seu livro “A Noiva e o Navio”, poemário em que o mar da Arouça, as dornas e o amor tenhem especial importância.
Isabel oferecerá a sua interpretaçom dumas músicas bem especiais: aquelas compostas polo guitarrista do Morraço Luis Eugénio Santos Sequeiros, a quem conheceu sendo professora de guitarra em Cangas. Umas peÇas inéditas do centenario e recentemente finado vicinho do Morraso do que não conhecemos apenas da súa faceta compositiva.
Benvind@s!!
Isabel Rei Samartim
Concertista Profissional e professora de guitarra. Atualmente trabalha no Conservatório Profissional de Música de Santiago de Compostela, atividade que combina com recitais na Bélgica, Alemanha, Itália, Portugal e Galiza.
Susana Sánchez
Tem estudos de Filologias Hispânica e Portuguesa. Na actualidade é professora de ensino secundário na Ilha de Arouça, onde aprendeu a navegar à maneira tradicional.
Tem três poemários publicados, “[De]construçom”, (Espiral Maior, 2009), com o que ganhou o Premio Nacional de Poesía Xosé María Pérez Parallé, “A Noiva e o Navio” (Através editora, 2012) e “Aquiltadas” (Estaleiro editora, 2012).

Entrada de balde